Kubrakarahan Çanta hazirlicam ama bı türlü kalkisamadim🤭 29+2 olduk biz de bugün..Annem geldiğinde önce çamaşır yikayacagiz,sonra ütüleyip yavaş yavaş yerleştiririz diye düşünüyorum. Sadece bebek arabamiz kaldı onu da en kısa zamanda alırız diyorum. Onun dışında çok şükür eksiğimiz kalmadı. Ha bide kendime pijama takımı almam lazım ama nasi bişey alacağımı bilemediğim için kararsizim😌