Arkadaşlar oğlum 2 aylık. Uyandığı zaman başlıyor ağlamaya çığlık ata ata ne bakiniyor etrafa ne şey yapıyor direk çığlık atiyor ve her gün her uyanık olduğunda bu şekilde ya mizildaniyor homurdaniyor emzik emerken mama yerken falan. Uykusu da tam bütün değil 20 dk uyaanip hemen uyanıyor uykusu olsa bile. Gazını da çıkartıyor kaka çiş de yapıyor ama çığlık cigliga sürekli. Kucağa alıyorsun yine aynı yatiriyorsun resmen direniyor ya bağırmak için sürekli bahane arıyor. Birde alt değiştirirken aşırı derecede katılana nefessiz kalana kadar yirtiniyor aglicam diye neden sizce çözüm ne buluyorsunuz böyle huysuz bebeği olan anneler?