zhala_huseynova97 beta ile falan alakası yok benim 4.haftamda o kadar küçüktü ki bulanıktı yok gibiydi kese bi hafta arayla çağırıp kontrol etti devamlı 6.haftada kalp atışını dinledik insandan insana değişiyormuş herkesin her dediğine inanma betadır odur budur bünye den bünyeye fark yaratır bu