Kızlar Türkiye de zaten her zaman güzel haberler izleyemiyoruz malum ama bu son 2-3 gündür izlediklerim benim piskolojimi bozdu Esenyurt olayı
Taksici olayı aklım almıyor nereye gidiyor bu ülke insanlar ne kolay can alabiliyor aklımı kaçırmak üzereyim trafikte ufak bir tartışmada adam öldüre bilecek durumda artık millet oğlum olacak piskolojim bozuldu bu dünya ya bir evlat getiriyoruz ama onu nasıl koruyacağız eşim işe gidiyor sürekli aklım onda insanlar nefret dolu Allahım hepimizin eşini çoluğunu çocuğunu korusun haber izlemek gelmiyor içimden ama sosyal medyada da aynı şekilde özellikle o tekel bayi olayını merakıma yenik düşüp izledim pazar günü içim öyle yandı ki gözümün önünden gitmiyor çok kötü bir çağa denk geldik çok 😔😔