Hhbnhbnjvv inşallah kısa zamanda kurtulursunuz nasıl zor yaşayan bilir başka hiç kimse anlayamaz.Ben kurtuldum başetmeyi öğrendim bazen hissettirecek gibi oluyor izin vermiyorum aslında olay şu ki beynimizde kuruyoruz.Her zaman tedirgin olurdum yok bu olacak yok delircek miyim yok ölcek miyim hep korkuyordum ama hiç te bir şey olmuyordu.Bir yazı okudum panik atak hastalarının hissettikleri hiç bir zaman başına gelmiyor ,bugüne kadar korktuğun başına geldi mi cevabın hayır dimi bundan sonra da gelmeyecek diye .Gerçekten de öyleydi hep korktum panik oldum ama hiç düşündüklerim olmadı buna bağlı kalarak hayatımı düzenledim kafamı başka şeylere yoğunlaştırdım(okula,işime,arkadaşlarıma).Böylelikle hem düşüncelerden kurtuldum hem ilacı bıraktım… hamileyken olması ekstra zordur eminim Allah yardımcınız olsun.