Zeynepikranur SedaF artık hareketlerimiz azaldı söyle çat çat tekmelese çok iyi olcak😃37+2yiz hepimiz saglıkla kucagımıza alalım inşallah
Youngmotherr Sebnem9593 benim de erken doğum riskim var diye yatış yapılmıştı 🤦🏼♀️ Ciğer geliştirici iğneden mi bilmiyorum 38 olduk gelmiyor 😂😂
Sebnem9593 Youngmotherr haraketleri acıtıyormu?benim birkaç gündür acıyor harakett ettikce normalmi bilmiyorum
AslanMerak SedaF 27+5den selamm 🙋🏻♀️ bazen hareketleri uyutmuyor bazen oluyor bir anda dönüp tekmeleriyle çok canımı yakıyor özellikle meyve yiyince anası da meyve sevmiyor ki pek kime çekti bu çocuk 🤣
AleynaResul SedaF bugün kontrolümüz vardı ben ne kadar erkek diyip pipisini görsemde doktor emin olmak için çağırdı tekrar oğlum gereken cevabı verdi 😃 17+1 den selam 💙
Sezenn_ SedaF artık yorucu ve halsiz geçiyor sıcaklardan 34+5 olduk hazırlıklarımı yapıyorum bi taraftan ağır ağır sizde ben var ne yok bakalım 😊