yeniaday1 Kızlar merhaba ; Doğumdan sonra ne gibi haklarımız var özel sektörde çalışıyordum 32. Haftada izne ayrıldım. Neler yapmam gerekiyor nerelere başvurmam gerekiyor ne gibi haklarımız var bilgisi olan var mı?
bebegimmm60 yeniaday1 doğumdan sonra 8 haftalık iznin bittiğinde doğum izni ücretini alıyorsun, istersen 6 ay ücretsiz izin hakkın var bide doğum parası alabiliyorsun ama sanırım cüzi bir rakam 300 olması lazım