ozlemkrts Msalbyrk https://m.mavikadin.com/20-26-22-15-34-36-19-33-23-17-haftalik-gebelik-kac-ayliktir burdan bakabilirsin
Yalinn8 minnakmercimek herhalde zaafim olan tek sey, esim aliyosa bi sekilde silip supuruyorum🙈 o yuzden ona alirsan da sakla lutfen dedim😉
Batuska Ilk hamileligimdede yedim simdi de yiyorum canım isteyince .takılma bu kadar canın istiyosa arada ye
Seymagrgn minnakmercimek banada doktor yeme dedi ama canın cektiyse mutlaka azda olsa ye. Ben oyle yapıyorum canım cekerse yiyorum 🤗 birseycik olmaz
Mertcanbusekarakaya minnakmercimek bende 2 günde bir yerim valla bebeğe bir zararı yokmuş sadece anne kilo alırmış 😂😂
useyma minnakmercimek ben canım çok isteyince bir avuç yiyorum😋😋hamilelik keyiftir işkence değil yaaa sakin sakinn🤰🏻😋🤪🤗😍👏🏼
ebrarmom08 minnakmercimek canim acaip cipsi cekiyodu gecen hafta su doritosun kirmizi paketinden olucakti illaki kayinpederim saolsun 5 paket almis 2 de esim aldi yedik hepsinide esim Hatta kendi diyo cipsi getrymmi istiyomu cann diye 😂😂
Filizcskn minnakmercimek çok canınız çekiyorsa tabiki yiyin çok çok fazla olmamak şartıyla cipsi bebeğe zarar vermesinden değil anne adayina kilo olarak döndüğü için doktorlar önermiyor bende yiyorum arada bir sknti yok cok şükür 😊
Zehra5507 minnakmercimek aynen akşamları havuç v ve salatalık dan başka birşey yedirmezdi eşim ilk çocukta şuan paket paket cipsler yiyorum 😄 veriliyor o kilolar ama tanı yememek daha sağlıklı
Bisaniye minnakmercimek ben pringles yedim vegan cips yazıyo arkasında diğerlerinden daha sağlıklı dedim yedim. Gerçi doritos vs de yemişliğim oldu arada.
Deletedmom15257 Bisaniye kiz burdan kopulurmu hele.bak bak 😂🤣😂😂🤣biri daha post acmis bebegim.huzursuz kas gevşetici sürsem rahatlarmı diye 😂🤣😂🤣
Bisaniye Deletedmom15257 valla ben de bebeğe adapte olmaya çalışıyorum. Biraz lohusalık biraz tecrübe eksikliği beni zorluyor. Ama gelişme var ilk günler altını değiştiremiyordum. Emzirmek için tutamıyordum şimdi daha iyiyim
Deletedmom15257 Bisaniye tabikiii kaçırılmaz yani kiddste çok sakin sıkıcı😂🤣🤣burdan beter aynı sorular ha bire üst üste soruluyor