happyson bi doktor dinlemiştim yaşınız çok genç bu yaşlarda kesinlikle önermiyor. Korunun diyor ama ilerde Allah korusun cocugunuza ilik lazım olur birsey olur yada tekrar bebek düşüncesine girebilirsiniz diyordu o yüzden önermiyordu. Birde bi hastası gelmiş Allah vermesin kimseye de ilk çocuğu trafik kazası geçirmiş sonra tüplerini açtırıp tekrar bebek sahibi olmak istemiş ama maalesef hep düşükle sonuclanmiş.