Bi gidip kayıt açtırmakta fayda var. Bende aynı şekilde yaptım 35. Haftamda gidip kan idrar vermiştim. Hastaneyi arayıp sorduğumda doğum anında bile alıyoruz ama gelip en azından bir kere görünseniz daha iyi olur demişlerdi. İsterseniz bi hastaneyi arayıp sorun