OnlyBaby Kızlar yarın ovülasyona başlicam evde vardı ama kullanamamıştım. Birlikte başlayanlar olurmu yarın? İrtibat kuralım takip edelim. Bide ben bilmiyorum ilk idrar olmuyor mu? İkinci idrarı beklerken su mu içmicez 2 saat öncesine kadar?
Zhdnl OnlyBaby ben yapıyorum canım şuanda sabah 10 ile akşam 8 arasında yapılmalı yazıyor test kullanımında ben 3 buçuk gibi kesiyorum sıvı alımını 5 buçuk gibi test yapıyorum adetin bitince hemen başla
OnlyBaby Birde dhea so4 hormonum yüksek çıktı, ama doktorlar bişey demedi bi doktorum kilodan kaynaklı dedi bi doktorum normal dedi normal diyen klomen çatlama iğnesi yapmıştı ama tutmadı.
Zhdnl OnlyBaby canım ben henüz doktora gitmedim zaten 1 buçuk aydır korunmuyoruz yeni denemeye başladık geçen ay olmadı bende ovülasyon testi almıştım onu deniyorum yani tecrübesizim