Kubra55565 Merhaba kızlar,23 haftalık gebeyim ve 9 saate süren bi yolculuk yaptım düşük riskim falan yok çok şükür bebektede herhangi bi sıkıntı yoktu ama sadece kan sulandırıcı kullanıyorum.Tekrar bu kadar yol gidecem sizce bi sıkıntı olur mu bebek için ?