İyi akşamlar hanımlar 🌸
Bebeğim yeni doğdu. Doktorumu çok seviyorum iki çocuğumu da o doğurttu. Çok kibar çok tatlı bir kadın. Ona hediye almak istiyorum ama odası hediyelerle dolu. Nasıl bir şey alsam çok kararsızım. Bahçeden papatya alıp versem bile eminim ki çok mutlu olacak bir insan ama ben güzel bir şey olsun istiyorum. Siz doktorunuza herhangi bir şey aldınız mı ? Fikirlerinize açığım 🎈