Çok geçmiş olsun muhakkak araştırmışsınızdır ama benim kuzenimin de boyun bölgesinde (tükrük bezlerinde) tümör oluştu, gittiği ilk hastanede parça alınmak istendi, daha sonra araştırma yaparak ankarada boyun tümörleri üzerine çalışan bir doktor buldular ve gittiler. Ankaradaki doktoru boyun tümörlerinde parça aldırmanın çok tehlikeli olduğunu, onların bıçak vurulmaması gereken tümörlerden olduğunu ve parça alınsaydı hızla yayılacağını söyledi. Kuzenimin kötü huylu olduğu için ameliyat geçirdi ve alındı. Herkesin hikayesi farklıdır ama bi ihtimal uyarmak istedim