GizeemArslaann Ben de etlik şehirde yaptırdım canım. Yarım saat sürdü, bebeğin pozisyonu uygun değilse git yürü yarım saate geri gel diyorlar 10 dk da öyle baktı. Perinatologlar yapıyor zaten, gayet ilgililer. Sonuçlarım güzeldi, yine de bir de özele giderek teyitledim. Özelde de, devlette de aynı sonuçlar çıktı. Ama fotoğraf-video vermiyorlar. Pek açıklama yapmayabilirler özel gibi düşünme. Özelde parmaklarının boğumuna kadar gösterip sayıyor çünkü