Asyos34 arkadaşım mayıs ayında Necla hanımda normal doğum yaptı çok memnun kaldı. Ben Yenibosna safaya gittiğim için doktorumu değiştirmek istemedim son zamanımdayım keşke değiştirseydim diyorum doktorum eğitimlere katılıyo haftada bir geliyo doğuma denk gelir mi gelmez mi belli değil