Ravza11 tüp bebek için değil ben 2 gebelik kaybım var. Geçen sene 21 haftalık bu sene 17 haftalık bebeğimi kaybettim maalesef… Ahmet bey çok güzel dinledi ve yönlendirdi vücudumda düzensiz pıhtılaşma olduğundan dolayı bundan sonra ona göre yol izleyeceğiz. Bazı testler istedi onları gazi ünv hastanesinde yaptıracağım