Merhaba kızlar gebeliğimin 33 haftasında aşırı ağlama ıstegı gelıyo çok yorgunum bırsey yapmak ıstemıyorum uyuyamıyorum bebegımın tekmelerı çok canımı acıtmaya başladı sinirimden gece kalkıp agladım uyuyamadım gözlerim şişmiş uykusuzluktan yemek bıle zor yapıyorum 😢