Benim bebeğim de beni tutmadı 26 günlük, ben de silikon meme ucuyla emziriyorum ve çok üzülüyorum bu duruma. Yarı uykuluyken 1 gün tutturdum ama hem tam ememedi mastit oldum hem de yara oldu göğüs ucum direkt kendim silikona geçtim çok kötüydü. İki ucu pis değnek :( ben de önerilere açığım