aybukekurt55 ikizlerim 7. Gün negatif çıktı 3 gün boşuna kendimi üzmüşüm kimseye de söyleyememiştim 10. Gün doktorun verdiği test gününde 732 ile öğrenmiştim yani en güzeli yapmayın belirti de aramayın olmayacak çünkü hatta aha adet oluyorum bile diyebilirsiniz hayırlısı olsun pozitif sonuçlar görün inşallah