ipek-karadag80 bende eski laflara sözlere pek takılı kalmıyorum sadece uzun süreli ve dip boyası açıcı gerektiren işlemler emziren anneler için pek önerilmiyormuş. ben doğumdan sonra kendimi iyi hissettiğim an kuaföre koşacağım. Evde kendim boyayacğım dersen BioMagic organik saç boyası önerebilirim iki hafta önce boyadım gayet güzel oldu doğuma kadar idare eder