Merhaba kızlar, 34+6 haftalığım. Yaklaşık 1 saatten beri sağ kasık tarafımda ağrı var, hafif sağ üst yanıma da vuruyor ağrı. İlk gebeliğim, sancının, kasılmanın nasıl bir his olduğunu hiç bilmiyorum. Yani Allah korusun sancıysa bile nasıl anlayabilirim ki? Yoksa sıradan bir kasık ağrısı mı bu? Bebek hareketli gayet sıkıntı yok ama ben korktum açıkçası.