Aytacim Kizlar son bir kac gundur beyaz bir akinti var. ic camasirimda kati bir sekilde gunde bir ve ya iki kez goruyorum. 37+1 ikinci hamileliyim. Sizce isaret mi? Yakin gunlerde sancim filan baslar mi?
Birprensesannesi2525 Sanmıyorum 40+0 im akıntı çok var ama doğum henüz başlamadı bilmiyorum ilk doğumumda da akıntım vardı uzun zamandır ama doğum geç olmuştu
Semra_Huseynli Selam.benimde 2gundur baya katı bi şekilde akintim geliyo.gunde 1 ya 2kez siz dediginiz gibi.bu arada bendede 39.3um