Kalbimmmmm Papatya_00 benim değerim briaz yüksek çıktı fakat ben kanamaları olan bi gebelik yaşıyorum ondan dolayı yüksek çıkmış olabilir dedi detaylı ultrason a giricem cuma günü herşey daha net olcak inşallah
Simge_celen_ozyildiz_ Papatya_00 trizomi18 yüksek çıkmıştı detaylı ultrason da böyle bir sıkıntı çıkmadı çok şükür
Papatya_00 Simge_celen_ozyildiz_ benim ikili tarama da burun kemiği görülmedi ama test hepsi çok düşük ense kalınlığı da 1.0
Simge_celen_ozyildiz_ Papatya_00 inan değerlerden anlamıyorum ki yardımcı olayım sana başka bir yerde de takipteyim oraya gittim yarsı gün orda da detaylı bakıldı yolunda gözüküyordu herşey
Simge_celen_ozyildiz_ Papatya_00 ben şehir hastanesi ve özel takipliyim şehir hastanesi riskli görünce normal muayene de detaylı yaptılar yaklaşık bi 40 dakika sürdü riskli olunca gittiğiniz hastanede yapmadılar mı acaba riski görünce
Ayfrizmm Simge_celen_ozyildiz_ Kızlar bende dün üçlü tarama testi yaptırdım ama sonuç hemen cıktı en nabızda baktım böyle görünüyor sizce nasıl anlayan var mı ???? Üçlü test AFP = 40.11 Estriol (E3)= 1.328 Üçlü test beta hcg =38713
Masal-10 Ayfrizmm Benimde sonuçlar HCG:15407 AFP:43.6 E3:0.380 Bende bilmiyorum hiç ne demek oluyor 😔
Simge_celen_ozyildiz_ Ayfrizmm canım bu değil grafik önemli onuda doktorun görebiliyor orada risk durumları yazıyor