Kardelen486 Haftadayım . Ama sürekli gün içinde acıkma hissim var . Özellikle gece yattığımda çok oluyor ve sabah çok aç uyanıyorum . Normal mıııııı
karanmom Kardelen486 ne güzel ben o haftalarda yani doğrusu hamile olduğumu öğrendiğimden beri ne yedim ne içtim şuan 26 haftadayim şükür yiyorum
bbayram Bende 9+3′teyim ve bende de oluyor sabahtan akşama kadar ☺️ ağzım hiç boş durmuyor, buzdolabını mesken tuttum resmen ama hep meyve ağırlıklı besleniyorum.. öğle ve akşam yemeği dışında sürekli mevsim meyveleri yiyorum, normaldir herhalde ☺️ 🤷🏻♀️
Ebruebos Benim bi var bi yok. 6. Haftam sabah karnım kazınıyor açlıktan ama gün içinde bazen iştahsız oluyorum çok sevdiğim şeyleri yemiyorum içmiyorum. Kahve severdim gebelik belirtisi başladığından beri hiç canım istemiyor çayı sabah içebiliyorum akşam canım istemiyor. Abur cubur canım istemiyor 😂 geçen kalktım aşure yaptım yedim canım istemişti ertesi gün tiksindim aşureden