tazeaaanne banada eve gidince külot şeklinde olandan kullanırsın demişti.ama Bn hala kararsızım ne zaman hangisini kullanacagimi. İlk dogumum da karnımı bağlamıştı annem eve geldiğimde. Ama karnım kalmıştı. Şimdi napacam bilmiyorum karnımın kalmasını istemiyorum xok kötü oluyor