Bebeklerim2p Merhaba kızlar yine ben 😅 Az önce doktordan geldim betam 256 çıkmıştı ultrasonla baktı ama dediği bu haftalarda görmemiz imkansız gibi daha çok yeni dedi tekrar kan verdim değerlerin yükseliyorsa hamilelik var diyoruz dedi kötü konuşmadı ama insan acaba mı diyor böyle diyen var mı sizede doktorlarda 2. Gebeliğim ama her ikiside farklı gerçekten ben oğlumu 3 haftalıkken öğrenmiştim kesesi görünüyordu bilemedim o yüzden
guzelanne01_ Bebeklerim2p bende kızımda direk öğrendim ve direk kesesi kalp atışı görüldü,bu hamileliğimde oğlumda yani günüm 15 gün geçmesine rağmen 399 la öğrendim ve doktor Devletteydi olumsuz olumlu bişeyde demedi 1 hafta sonra gel dedi 1 hafta sonra özele gittim geç döllenme olmuştu canım bence seninde aynı
Redpanda Bebeklerim2p siz tecrübeli annesiniz ama zaman geçince unutmuşsunuz sanırım 😅 şöyle ki beta 1500 olduğunda kese görünür. O yüzden içiniz rahat olsun 🌸
Blossom Bebeklerim2p Yeni gebeliklerde doktorlar böyle konuşmak zorunda çünkü her şey olabilir. Rahim içinde gebeliği görene kadar her türlü risk vardır. Beta hcg çok düşük zaten göremez.
Busetomris Bebeklerim2p benim betam 261 çıkmıştı bana da doktor öyle konuştu. Daha çok küçük heveslenme gibisinden. Hep öyle yapıyor doktorlar. Bi sorun çıkmadı bende
Rfrshr Canım beta hcg şu an kesenin görülmesi için biraz düşük, biraz bekle zamanla artacaktır hatta iki güne bir kan ver iki kat artış Sağlıklı olduğunu gösterir. Değer iyice artınca da kese görülür inşallah 🙏🌸
Bebeklerim2p guzelanne01_ ama geç döllenme yaşadım ben ona rağmen 3 haftalıkken görmüştüm şimdi sonucum çıkmış 652.3 çıkmış 🙏🙏
Bebeklerim2p Redpanda evet o kadar tedirgin oluyorum ki sormayın şaşırıyorum 😅 ama sonucum 652.3 çıktı şimdi 🙏 umarım herşey güzel ilerler
Honeyss Kese görülmesi için Beta hcg 1500 ve üzeri olması gerekiyor Cnm endişelenme tecrubende varmış zaten ama annelik duygusu sanırım tedirginlik yapabilir :)
Bebeklerim2p Honeyss maalesef bi tane kayıptan sonra tedirgin oluyorum ama yüksek değerim yani dünden bugüne 652.3 çıktı
Bebeklerim2p Blossom Tabikide evet ama yükselmiş çok şükür ki umarım hep böyle artış göstererek ilerler 🙏
Lionmom1 Bebeklerim2p ben 520 ile öğrendim yine de takip edildi betam. Normal yani düzenli artışa bakılması. ☺️
Kubrakarahan Bebeklerim2p 495 beta ile 3. Haftada öğrendim keseyei 5 de gördüm kalbi 7 de dinledim bence betan cok düşük