aynur1985 merhaba kizlar doktorum 3 hafta onde gidiyor hamileliyin dedi. bebek icin zararliymis. sekerim yuksek o yuzdenmis. su an 30 haftaligim ama 33 gosterdi ultrasonda.boyle bi sey yasayan varmi aranizda?
Newmom aynur1985 benmki de 2 hafta önden gidiyor ama sekerim yok benm. Diyetini uygula canm bisi olmaz Allahın izniyle yasaklı seyler yeme
MerveGmss aynur1985 bende 31 haftalıkken üc hafta ileride dedi doktorum bol bol yürü dedi bir saat yürüyorum günde şekerli meyveleri ve sekerli yiyecekleri tüketme dedi
MerveGmss aynur1985 benimde şekerim yok canım sadece önde gidiyomuş doğumun zor olabilir dedi o yüzden de günlük hareketimi artırdım sende artır
aynur1985 Newmom diete basladim canim bakalim nasil olucak 😘sag salim alalim kucagimiza miniklerimizi 🙏🏻♥️insallah
aynur1985 MerveGmss evet canim banada aynen diet yap yurus yap bolca dedi. tedirgin oluyor insan iste. insallah saglikla gelsin bebislerimiz🙏🏻😘
Muhammedamine aynur1985 benim 33+0 da 2.400 kg çıktı haftasıyla uyumluydu seninki 33 haftayla uyumlu değilki canım 🤷♀️ Bence gayette haftasıyla uyumlu Senin bebeğin fazla değil enşelenme