Yagmurben bence gerekli. 8 aydır çok büyük rahatlık oldu benim için. Ayarlanabilir. 2 yaşına kadar rahat kullanırım diye düşünüyorum. Gayet geniş. Kademe kademe ayarlanıyor derinliği. 
Bu modelden aldım ben. Yan kısmıda indiği için yatağa sıfır yapabiliyorsun. Hem genişte. Uzun süre kullanılır. Bazı anne yanı beşikler hem çok küçük oluyor en fazla 6 ay kullanıyorsun hemde yan kısmı böyle inmediği için bebeği koymak kaldırmak zor oluyor