Gunes17 bence bu kadar atarlanacaksanız kimsenin sorusunu yanıtlamayın hanımefendi. Araştırdığım için söylüyorum. 32 itibariyle başlarmış. Ama tabiki sorun yoksa ileriki haftalarda başlatılabilir. Benim endişem 5 hafta içinde bebekten bihaber olmaktı. Sonucta bizi bu sürecte hersey endişelendirebiliyor. İlk yorumunuzdan itibaren bi atarlı hissediyorum. Onu bi geçin felan. Ha belki tarzınız budur onu bilemiycem. Yinede teşekkür ederim ilgilendiğiniz için