Esrabzdmr Cagla87 ben 2 tane beşiği gereksiz buluyorum . Şimdi anne yanına alcaksiniz sonra bebek odası yine alcak sinir 2 tane beşik olucak.
AygyulSina Cagla87 ben aldim mobilyalarini. Ama maddi durumum yetmicegini dusunuyor olsaydim bende almaz dogumdan sonraya birakirdim. Bende dusumcende olumsuz bisey yok bu sekilde yapabilirsin
Sdanrr Cagla87 benim de aksine aaa zaten yanında yatacak ne gerek var ki 1 2 sene gerek yok bence boşuna yapıyorsun falanlar. Neyi nasıl yapmak istiyorsan onu yap bence kimseye kulak asma.