Monaaa ben bıraktım. Hamilelikten önce bırakmaya çalıştım sadece azaltabilmiştim ancak gebelik şüphem başladığından beri içmiyorum 2 ayı geçti hiç içmedim. Başlarda ve stresli zamanlarda çok çok zor oluyor ama Allah korusun bebekte en ufak bir aksilikte kendimi suçlayacağımı bildiğim için canım istese de annelik ve vicdanım ağır geliyor. Bir defadan bir şey olmaz deseydim bırakamazdım eminim. Çok stresli bir işim var çalışırken birini söndürür birini yakardım işim hala stresli hala canım istiyor, stresimi nasıl atacağımı bilemiyorum ama öncelikleri kafada belirlemek önemli ben en başından beri içmem diye kararlıydım. Hatta bugün eşim alakasız bir şekilde sen sigara mı içtin dedi ve sorması bile çok zoruma gitti. O kadar kafamda bitirmişim ki ihtimal vermesine üzüldüm. İnşallah en kısa zamanda siz de bırakabilirsiniz zor biliyorum ama kararlı olunca imkansız değil kendinize güvenin 🙏🏻