ayse_65 seni o kadar iyi anlıyorum ki asla geçmez diyorsun ama İnan ki geçiyor canım benim
5.günde acılarım hafiflemişti bol bol yürüyüş yapıyordum evde çok şükğr 10 gün olmadan toparladım 🙏
15.gün evimde yalnızdım işimi de yalnız yapıyordum bebeğime de yalnız bakıyordum
Biz kadınlar çok güçlüyüz ❤️