Tazehamis44 Merhaba anneler kızıma Kayra ismi düşünüyorum sizce erkek ismi gibi mi duruyor unısex isimmiş zatende nasıl çagrıştırıyor size
AylaMete Tazehamis44 bence güzel isim soyisimimizle uyumlu olsaydi eğer erkek ismi olarak düşünucektik. 🙂 unisex evet ama bende biraz daha erkek ismi gibi çağrışım yapıyor.