1prensesannesi__ yok yok testleri böyle ulasamayacagin yerlere koy. Yoksa negatif mi pozitif mi kafayı yiyor insan. Daha çok erken çıkmaz. Benim zaten umudum az, çok değerlendiremedik bu ayı. Olursa sürpriz olur ama yine de testlerim dolabın üstünde, arkada bı yerlerde, sandalyesiz alamıyorum. Sandalyeyi de yakında tutmuyorum 😂