28+3 de doğurdum ben de. Kasilmalarim olmuştu onlar durdu acilmam da vardı sonra ilaçlarla kapandı fakat sonra bir anda sancim geldi ardından da suyum. Yatışım yapıldı ve doğuma alındım. Yarin tam 2 Ay olacak küvözde bebeğim ama Rabbim güç kuvvet veriyor ve orda çok güzel bakıyorlar. Allahin izniyle bebeğiniz zamanında doğar ınsallah 🤲