Hamilelik sürecim boyunca okunmaktan hep keyif aldığım bi başlıktı her zaman normal doğum isteyen okudukça cesaretlenen biriydim sezeryan beni korkutuyordu ama mecburi sezeryan olmak zorunda kaldım ara ara olan kaşıntılarım vardı 34 haftalık gittiğimde doktorum 2 hafta sonra gelmemi söylemişti kaşıntılarım yoğunlaşınca ilk kan testi yaptırdım sağlık ocağında sonra doktoruma gidip durumu anlattım kaşıntının hamilelik te iyi bişey olmadığını istersen çok beklemeyelim demesiyle şok oldum kalp atışlarını bazen az hissediyorum dememle nst ye gir bugün bile alabilirim seni demesiyle ikinci şoka girmiştim ilk nst çekildi doktorum çok beğenmediğini bebeğin içeride yorulduğunu doğumu başlatmamız gerektiğini söyledi peki dedim normal olmaz mı ben hep bunu istedim hayal ettim riske atarsın dedi suni sancıyı kaldırmaz bebek içeride savaşmış yorulmuş öyle demesiyle işlemler başladı iki saat içinde sezeryana alındım korktuğun gibi değildi bebeğim tam 36 haftalıkken doğdu yanağıma koyduklarındaki o an çok güzeldi🥹🥰 bebeği alıp giyindirmeye gittikten sonra 15 dk sonra benim işlemlerim bitti odaya geldim ama bebeğim yoktu solunumu çok yüksek dendi küveze alındı sonrasında durumu ağırlaştığı için başka hastaneye sevk edildi çok zordu dünya başıma yıkıldı sanki şimdi 5 günlük hala küvezde durumu çok şükür iyi baştaki bütün sorunları geçmek üzereymiş miniğim güçlü savaştı inşallah yarın emzirme deniycez eme bilirse çıkıcak hafta sonu ☺️Allah herkese hayırlısıyla doğurup kucağına almayı nasip etsin kucağın boş eve gelmek çok zormuş dua edin lütfen bebeğim eme bilsin yarın sormak istediğiniz bişeyde olursa cevaplarım biraz uzun oldu 🥰