Ayln_11 Hanimlar ben 27 haftalık gebeyim ve bu haftalarda göğsümden süt gelmeye başladı sizce normal mi beni biraz korkuttu sizde de oldu mu hiç
zeynozey Ayln_11 normal evet ama sakın sıkma, erken doğumu tetikliyor gögüsleri sıkmak. O aksın sen sil:) çok akarsa yıkanabilir gögüs pedi kullan canım
Zeynepikranur Ayln_11 normal canım benım 16 haftamda geldı hiç sıkmadım hem bebegın için çok iyi bir süt hem de doğumu tetikler hiç elleme saglıkla gelsin kuzu
zeynozey Ayln_11 yok canım benim 2. Gebeliğim ilkinde de bunda da gebelikte süt gelmedi😌kişiden kişiye değişiyor