Riskiniz yoksa zarar vermez riskiniz varsa bilmiyorum . Ama ben çok yolcuga çıktım özel aracla veya otobüsle doktor hep izin verdi dokuzuncu ay hariç diğer aylarda yolculuk yapabilirsin dedi. Dokuzuncu aydada hem bebek için hem senin için rahat bir yolculuk olmaz demisti erken doğum riski de olabilir demişti.