Merhaba anneler 29+5 im . dün kontrole gittiğimde doktor suyunun fazla olduğunu söyledi ve 1 gün yattım takipli şekilde şeker yuklemesi 147 olduğu için. Şuan çıktım ama herhangi birşey söylemedi. Aynı durumu yaşayan varmı su azalması için onerebileceginiz birşey varmı