Kızlar geçen cuma gittim en son muayeneye bebeğimin boynunda birtane kordon oldugunu hiç açılmam olmadığını plesentasinin da kireçlenmeye başladığını söyledi suyu da ne az ne çok dedi haftaya tekrar gel bakalım hala açılma yoksa sezeryan olabilir dedi henüz gelen giden yok hiç sancım yok bol bol spor ve yürüyüş yapıyorum ama fayda etmiyor gibi ne yapacağımı bilmiyorum