Minik-ve-annesi benimde bebeğim 2 hafta önden gidiyor, erken döllenme ola bilir dedi dr, çünkü şeker yüksek olduğunda bebeğin suyu fazla oluyormuş ve sadece karın nahiyesi haftasına göre önden gidiyormuş. Bende bunlar yok. Şeker yüklemesine karşı benim dr, açlık tokluk ölçüyorum. Ama mesela haftada 1 kere 1 ölçümüm fazla çıkıyor. Cuma günü dr randevum var danışacağım doktoruma