adatuna Hukersanne hayır hiç öyle hissetmeyin gebelikte ne kadar az kilo alırsanız o kadar iyi. 9-10 kilo ideali. Mesela ben de fazla almaya başlayınca hemen doktorum diyetisyene yönlendirdi. Bizim için aslında.
64Demet64 31+4 10 kg almisiz bizde. Ilk 4 ay hic almadim sonradan bebis buyudukce suyu muyu derken kg lar geliyor yapcak bisey yok😁