Aynen çocuk doktoruna gitmenize gerek yok bende Yiğen den tecrübeliyim oda 4 yaşında iken 2 yaş gibi konuşuyor du tek hece yani özel eğitime götür özel yada devlet biz Yiğen bir süre konuşma terapistine gitti sonra her hafta pahalı olduğu için terapi özel eğitimden destek aldı . İlerde kreş olayına da girdikleri zaman biraz zorluk çekiyorlar tabi ama kreş be anaokulu süreçleri ilk okula kadar konuşuyorlar dert etme .