Merhaba , ben kalp durması sonucu kürtaj oldum ardından genetik test ve pıhtı testi verdim . Doktorum bana üç ay korun dedi. 1ayı geçti bile . Fakat genetik testini ve pıhtı testi sonuçlarını da beklemek istiyorum . Tekrar aynı durumu yaşamadan önlemi almak için . Sorum şu ki 2ay daha korunacağım sizce bu iki ay içinde genetik sonuçları çıkar mı ?