Merhabalar, ben gebeliğimi evde yaptığım test ile farkettirmeden daha sonra onaylamak için aile hekimine gidip test yaptırdım test sonucunda hamile olduğum kesinleşti, daha sonra sisteme işlemek için sorulan son adet tarihim soruldu son adet tarihim olan 19 Nisanı söyledim ve beri olarak o şekilde girildi. Daha sonra kadın doğum doktoruma gittiğim de ise adet geçikmemden dolayı son adet tarihimin 11 Mayıs olduğunu ve sorulduğu zaman bundan sonra 11 Mayıs tarihini söyle dedi. Bu arada araya bayram tatili girdi aile hekimine gidip düzeltme yapamadım. İl dışına çıkmam gerekti felan geçen hafta geldiğim de hemşireyle görüşüp durumu bildirdim ama bilgiler sağlık bakanlığına iletildiği için değişim yapamayacağını söylediler. 20. Haftada aşıya gel dedi ama ora da yazan tarihe göre gitmem gerektiğini söylediler. Ne yapmalıyım bilemedim sağlık bakanlığını arayıp durumu düzeltilebilir miyim ya da hemşirenin dediği gibi sorun olmaz mı. Ne yapmalıyım bilemiyorum. Bu aşılama tam olarak ne zaman yapılmalı. Bir haftadır kafayı yiyeceğim ne yapacağımı bilemedim