umii merhaba 1 haftaya sezeryan doğumum var 2. doğumum olacak. ilk dogumumda göğüs yarasi ve hassasiyeti çok yaşamıştım. lansinoh krem ve hindistan yağı ile geçirmiştim. bu dogumumda gümüş kapak alsam mi diye düşünüyorum. kullanip memnun kalan veya kalmayanlar tecrübelerini paylaşabilir mi?
Skalyoncu umii gümüş kapak kadar kolaylık ve mucize birşey yok çok çok çok muhteşem. Ben ne kullandıysam geçmedi parçalandı kanadı ama gümüş kapak taktığım ilk gün bile rahatlık başladı
KadersizMelek umii kız bende çok çektim göğüs yarasından kopacak duruma gelmişti,nasıl kullandın anlatır mısın? Yani kimisi daha doğum yapmadan takıyormuş kimiisi doğumdan sonra
funnymummy umii bence kesinlikle kullanmalısınız ben 36 dan itibaren kullandım ve doğum yaptım yapalı sürekli kullanıyorum inanılmaz faydasını gördüm
Fulya1993 umii evet sıfır yara aci ile emzirme dönemini bitirdim onun sayesinde hatta doğumdan önce takacakrm ama malesef erken doğum yaptım sütümü sürüp kapağı taktım ne acı ne yara yasadim
umii Skalyoncu bugün ebebekte emzirme urunlerinde %20 indirim varmış. alayım onzaman riske atmayim. ama lazim olmaz boşa gider diye de korkuyorum
umii KadersizMelek ben daha almadim canim alsam mi diye düşünüyorum. ilk dogumumda lansinohun kremini ve hindistan cevizi yagi kullanmıştım iyi gelmişti. gümüş kapagida sutyenin icinden göğsün ucuna kapatıyorsun yarayi islestirme etkisi varmis ama ben kullanmadim
KadersizMelek umii ya bende lansinoh işe yaramamıştı, garmaston fomat biraz toplamıştı birden annem yağ sürüp poşet kapatırdı ama çok çektim yine doğum olacak nasipse ocakta olur diye korkuyorum da, gümüş kapak fiyatları da baya ucuk ama 🤦🏻♀️
Skalyoncu KadersizMelek silverette türkiye sitesinden alabilirsiniz ben oradan aldım gerçekten mucizevi bi ürün ☺️
umii Skalyoncu ebebekten aldığım baya ince cabuk yamulacak gibi. silverette de öyle miydi kalın mıydı
Skalyoncu _tuuggcce_ ben ilk çocugumda önceden almamıştım ama bu gebeliğimde doğumdan önc3 mutlaka takıcam
_tuuggcce_ funnymummy her akşam süreyim o zaman. Bir de 2 saat demişsiniz ama o kısmı anlayamadım ya 🤷🏻♀️ bu kremi kahverengi yere ve ucuna sürücem dimi? Sonra kendi de eriyecek? Yani 2 saat sonra yıkamama gerek var mı?
Ayse9191 Benimde ikinci gebeliğim,ilk bebeğimde çok çektiğim için,bunda gümüş kapak aldım ama yine yara oldu,sadece şiddetli kanama olmadı.öyle çok çok mucizevi bir şey değil ama ilk gebeliğime göre daha iyi.
umii Ayse9191 bu biraz üzdü😢 geçmiş olsun. neyse aldim bakalım takmaya baslayayim. bugünden insalah değer aldığıma