e_blue_sky_a herşeyin hayırlısı vardır bundada bir hayır diyorum dün kızımı da götürmüştüm kalp atışı duyacağız kızıma supriz yapacağım diye ama elim boş gibi kalınca biraz garip duygular içinde kaldım kızım 5 yaşında çok istiyor babada o kabul ettirdi yeni bir bebeği diyebilirim rabbim isteyen herkese hayırlı kolay zamanda sağlık sıhhatli nasip etsin 🤲 hepinize çok teşekkür ederim arkadaşlar ☺️ bebek bekleyenler hayırlısı ile almayı isteyenlere hayırlı bir sekilde müjde almayı nasip eylesin rabbim 🤲🤲🤲