Hangi isim daha güzel 😍
bebesiannesi kızımın adı olduğu için Belis 💕
Herkes bi oylarsa sevinirim 🥰🥰🥰
???
bebesiannesi bir arkadaşım Belis Ada koydu kızının ismini.