Arkadaşlar evde eşim acı biber turşu almıyor hamile olmadan da almiyordu yiyorum ağrı yapıyor diye ama ben de ne zaman disarda yemek yersek hep acı turşu yiyorum sonra karnım ağrıyor hamileyken de yiyorum dün yedim 7 ,8adet yedim bebeğe zararı var mı ? Yani benim gibi olan var mı acaba ? Acı yiyenler lütfen paylaşın :)